avatar Ten blog rowerowy prowadzi Robertent z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 6629.89 kilometrów w tym 2738.51 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Robertent.bikestats.pl

Sierpień, 2008

Rozpoczął sie cykl przegotowań

Niedziela, 31 sierpnia 2008 · dodano: 31.08.2008 | Komentarze 0

Rozpoczął sie cykl przegotowań do maratonu w Józefowie. Wybraliśmy sie z Darkiem na dłuższy trening. Jak zwykle Daro przygotował trasę podczas której nie było czasu na nudę. Kilka ciekawych podjazdów, technicznych zjazdów i mnóstwo piasku.Troszkę jestem zawiedziony wynikiem. Myślałem że bedzie lepiej. Mam wiele do poprawienia. Dużo pracy jeszcze przed mną.

Dziś kolejny trening

Środa, 27 sierpnia 2008 · dodano: 27.08.2008 | Komentarze 0

Dziś kolejny trening z Darkiem. Po wczorajszym upadku postanowiłem ze dziś pojeździmy lajtowo. I tak było. Darek w końcówce pokazał mi fajną miejscówkę do jazdy - Forty Bema. Rewelka..... kilka fajnych górek i piekny park do spacerów i jazdy na rowerze. Niestety dziś miałem lęk po urazowy i bałem sie podjazdów, ale na pewno tam wrócę. Większość górek jest w moim zasięgu więc głupio by było zostawić je niezdobyte.

Tym razem z Darkiem

Wtorek, 26 sierpnia 2008 · dodano: 26.08.2008 | Komentarze 0

Tym razem z Darkiem postanowilismy pojeździc po ściezkach rowerowych. Bielany Wawrzyszew-Arkadia-Most Gdański-Bulwar Nadwiślański-Bartycka-BestMol-Gagarina-Belwederska-Stare Miasto-Broniewskiego-Bielany Wawrzyszew. No i na koniec mały upadek - już przy moim bloku, nie trafiłem w ścieżke podczas zjazdu (za szybko wszedłem w zakręt) i zaliczyłem wywrotkę (nakryłem się rowerem) straty: starty łokieć, zbite palce lewej ręki, otarcia na nogach i przedramieniu (rower chyba cały - zobaczymy jutro)

Dziś wybrałem się z Darkiem

Poniedziałek, 25 sierpnia 2008 · dodano: 25.08.2008 | Komentarze 0

Dziś wybrałem się z Darkiem na mały trening. Jeździliśmy głównie po okolicach Kampinosu.

Dawno już nie uzywałem

Sobota, 23 sierpnia 2008 · dodano: 23.08.2008 | Komentarze 0

Dawno już nie uzywałem swojej kelly (1 tydzień) i bedac w Legionowej postanowiłem to zmienić. Zrobiłem sobie mały trening na rozjechanie mięśni. Co ciekawe po przyjechaniu pod dom byłem tylko lekko zmeczony, myslę że jeszcze ze 20km spokojnie bym zrobił.

Kolejna edycja Mazovia MTB w ramach

Sobota, 16 sierpnia 2008 · dodano: 19.08.2008 | Komentarze 0

Kolejna edycja Mazovia MTB w ramach trzy etapówki Gwiazda Mazurska w Ełku. Wyjazd z zaskoczenia i bez przygotowania (tzn. w czwartek i piątek objeździłem okolice Maudy. Bardzo fajne górki) ale opony - jechałem na cobrach (semislicki)
Trasa była bardzo fajna choć przez to morze błota dla mnie ciut za ciężka, ślizgałem sie jak pączek w oleju. Po za tym źle rozłożyłem siły i po drugim bufecie miałem duży kryzysik, po pierwszej wywrotce i kąpieli błotnej straciłem licznik i nie bardzo wiedziałem ile przejechałem km a niestety ludki z obsługi trasy podawali rózne odległości.
Cud że dojechałem i ważne że w jednym kawałku.

Mauda

Czwartek, 14 sierpnia 2008 · dodano: 19.08.2008 | Komentarze 0

Dzis przyjechaliśmy do miejscowości Mauda niedaleko Suwałk. Piekne tereny do wypoczynku. Juz podczas jazdy widziałem kilka fajnych podjazdów. Rozpakowalismy sie i hajda na rowery. Troszke wymeczyłem żonę i siebie ale warto było dla samych widoków i..... górek. trasa: Mauda - Stara Hańcza - Mauda.

Kategoria Wycieczki

Tak jak zapowiadałem krótka relacja

Niedziela, 10 sierpnia 2008 · dodano: 19.08.2008 | Komentarze 0

Tak jak zapowiadałem krótka relacja z Piekoszowa. W Piekoszowie zameldowałem się koło godziny 19 w sobotę, biuro było czynne do 21 więc szybka rejestracja i równie szybka decyzja - jadę krótki dystans kierując się maksymą „bez napinki”. W biurze zawodów dostaliśmy tylko mapkę z trasą, niestety próba uzyskania profilu czy opisu trasy zakończyła się fiaskiem. Jedyne co mieliśmy to info ze strony http://www.mtbnews.pl/content/view/526/1/
Zastanawiałem się czy nie zmienić decyzji bo z powyższego opisu wyglądało to na rodzinna wycieczkę za miasto….. w rzeczywistości okazało się że było „troszkę” trudniej. Po dojechaniu do mety pomyślałem sobie że chciałbym zobaczyć swoją żonę i siebie z córą w foteliku na tej rodzinnej trasie.
Trasa
Zaczęło się banalnie, krótka rozbiegówka lekko pod górę po asfalcie, potem lekko w prawo (szuter) pod górę. Na 3km wjechaliśmy do lasu i pierwszy poważny dłuższy podjazd po muldach okraszonych korzeniami drzew, dla mnie było to prawdziwe wyzwanie. Przed samym szczytem złapałem gumę. Jako że pierwszy raz zmieniałem dętkę straciłem mnóstwo czasu. Następnie ostry zjazd po korzeniach, potem kolejny podjazd (łagodny ale trasa pełna kałuż i błota), krótki ale bardzo niebezpieczny zjazd zakończony ostrym zakrętem. I tak było przez całą trasę, piach, błoto, kałuże, kamieniste zjazdy. Był też szybki zjazd po asfalcie gdzie ustanowiłem swój rekord szybkości 54,7 km/h. Reasumując: po przejechaniu trasy w Piekoszowie Nidzica wydaje się dużo mniej górzysta i mniej trudna. Trasa (przynajmniej dla mnie) bardzo trudna ale do przejechania, po za tym okolica przepiękna (szkoda że było tak mało czasu na oglądanie)
Jeszcze dwa zdania o organizacji maratonu
- strona internetowa przestała działać na 2 dni przed maratonem
- nie można było uzyskać profilu trasy lub choćby opisu
- trasa fatalnie oznaczona (wiele osób zabłądziło, ja również)
- info o wynikach miało być rozsyłane poprzez sms (do dziś nie dostałem wyników)
Najważniejsze że udało się dojechać do końca.

Dziś wieczorem wybraliśmy

Czwartek, 7 sierpnia 2008 · dodano: 07.08.2008 | Komentarze 0

Dziś wieczorem wybraliśmy się z kolegą Darkiem na mały trening (na rozruszanie mięśni)Wawrzyszew, Lasek Bielański, bulwar Nadwislański, Stare miasto, Nowe Miasto, Arkadia, Broniewskiego, Wawrzyszew.

Dziś odbyła się kolejna

Niedziela, 3 sierpnia 2008 · dodano: 03.08.2008 | Komentarze 0

Dziś odbyła się kolejna edycja Mazovia MTB w Nidzicy. Było świetnie. Więcej napisze jak dojde do siebie :-)